Opinió

Opinió

Després de la crisi sanitària

«NO PODEM TORNAR A LA NORMALITAT D’ABANS PERQUÈ ÉS AQUESTA NORMALITAT LA QUE ENS HA PORTAT AQUÍ» Aquesta frase, que ha circulat per les xarxes socials, apareix

llegir »

Utilitzem cookies per a millorar la teva experiència. Entenem que hi estas d'acord si continués navegant